Tuesday, June 1, 2010

Untukmu..pada mulanya..

Bismillahirrahmanirrahim..

Cinta Sempurna Yuna

Aku manusia lemah
Selalu terjatuh
Berbeda aku darimu
Kau berdiri teguh
Aku serba tiada
Aku kekurangan
Dan bila kau tiba aku hilang dari kewujudan
Sempurnanya sifatmu
Telusnya hatimu
Jujurnya niatmu
Tingginya kesbrnmu
Lepaskanlah diriku
Kerna aku
tak mampu tuk menanggung sebuah cinta sempurna
Darimu
Darimu ohhh
Darimu ohhhh
Bukan aku tak pernah
Mengerti dirmu
ku sanjung setiap kata cinta kau berikan aku
Hilangkan rasa itu
Akhirkankan semua
Dan bila kau sedar
Aku hilang dari kewujudan
Ohhh
Sempurnanya sifatmu
Telusnya hatimu
Jujurnya niatmu
Tingginya kesabaranmu
Lepaskanlah diriku
Kerna aku
Tak mampu tuk menanggung sebuah cinta sempurna darimu
Darimu ohhh
Darimu ohhhh

inilah perasaanku pada mulanya..harap difahami..tapi kini,tidak lagi.. :)

10 comments:

farah fadilah said...

atik!!!

amboi dh pndai sekarang... apa2 pn kuat syg... cr lah cinta sejati yg dtg dr Allah.. dr itu, frh mula mengenal erti spnhnya perhambaan padaNya.. jka cinta kta pd Allah itu adlh cinta sbnr, percayalah ckp frh, cinta sbnr yg len akan dtg dgn sndr tnpa berjemput... lepaskan smuanya dan yakinlah bhw cinta Allah adlh yg tulus dan ikhlas..

(@_@)

Atikah Nur Dzulkhefli said...

thanx frh..doakan kami tetap di jalan yg benar..sdg menanti saat indahnye percintaan selepas nikah :)insyaallah

sAbriNa.NajmAn said...

amboii dh pndai ek kwn aku ni..

p/s chumelnye template..nnt leyh buatkn utk aku ea~

Atikah Nur Dzulkhefli said...

heheh..ade lah sab,sikit2..bereh3...wei,windoo ko..

farah fadilah said...

insyaAllah atik... dun worry.. atik n shbt2 yg len sntiasa dlm bait doa frh... jmpe lg nnt ya... yg pntng d syurgaNya nnt!!

(@_@)

farah fadilah said...

atik, lupe nk habaq... he3... blog ni kepunyaan 7 org.. farah, nisa, liyana, bedah, zyma, tihah n chi ah.. 1 usrahmate.. stkt nie hanya km, liyana n nisa yg slalu post.. jemput2 ke blog km..

(@_@)

Atikah Nur Dzulkhefli said...

wah..bagusnye farah..siap wat blog usrahmate..hik3..nadz tak join ke??

Amin Rukaini Mustafa said...

Jiwang3... Siapakah "mu" itu?? jeng3. haha.

farah fadilah said...

x.. dia dh ada blog sndri.. he3.. liyana n nisa dh eliminate blog lama.. sbb 2 join skali blog nie..

Atikah Nur Dzulkhefli said...

amin>>>hahaha..jiwang k??xley lawan lg hati kebon amin..ngahaha..erm..biarlah rahsia..hahaha
farah>>>ohw,patotlah..bgus2..teruskan usaha anda..heheh..miss u lol!!

Post a Comment