Thursday, August 6, 2009

saye tak reti lah...tolong???

maaf,saye tak reti menulis..series..
ku tgk blog kawan2 penuh dengan tulisan..camne r depa ble dapat idea nak menulis..pastu kalu bace tergelak,ketawa sorang2..betapa efektifnye tulisan mereka..
ade yg tulis pasal ramadhan,musim2 kat kmb,pengalaman idup..huhuhuh..
eyt,cane korang ley menulis r..pastu..se tak best korang nye pon ade gak org bace(x mcm blog aku nie)..(huhuhhu...)..ade sape2 nak bg tips2 menulis x???huhuhh..tulun3..
---saya merepek---

17 comments:

Akmal Hayat said...

ko kne ad hati kbun cket..haha

mcm amin..

ngeh2..

dy tw ni mmpus ak

Amin Rukaini Mustafa said...

Haccoooh!!!!!!!!!!
adoi, H1N1 mmg kat sini!!!

weyh, nak cari nahas ka!

ooo... ni rupanya h1n1 tuh..


tapi2..tapi kan.. betul lakot, kena hati kebun cket, cket jer, tarak lebih2 mcm akmal hyat.. (+- emo2)

haha..

Atik, upgrade la cket, letak chatbox ker, suruh akamal tlg, dia kan rajin benor..

Akmal Hayat said...

woyt2!! ak lakk yg kne balik!

aku emo ada time..bpe kali nk ckp

kalo aku tengah emo, ketahuilah itu bukan akmal hayat..orang lain tuh..

aku tgh dlm mood mls..xdenye nk tolg2..haha

mnx tlg amin..dy rajin sedia

Amin Rukaini Mustafa said...

Tarak, aku dah label ang sebagai hati kebun +- emo2..

hoho, bereh2, kalo aku rajin aki tlg jer atik nih, cia die.. akmal emo cket atik, sori ar.. nnti dia ok la tuh.. perlu seseorang agaknya..

Wheeee!!!!!

Akmal Hayat said...

hahah..

xnak kalah tu..apa2 je..aku terima dengan hati terbuka (asalkan jangan kata kat akmal hayat)..

ko yg perlukan seseorang..aku parent di sisi sudah memadai..

anak mithali~ ngeh3

Syamil said...

haha..senang jer..
tyme ada mood..
tulis la..

Amin Rukaini Mustafa said...

haha, aku bukan jiwa gundah la.. xde nak koyak2.

Mood?? ini kena tnya akmal, dia byk mood..

...zUlaIkHA... said...

mang tmpat ni khas ntok dyorang berperang mulut eh atik????huhuh...pe ley wat..

Amin Rukaini Mustafa said...

Zulaikha, haha, baguslah anda datang, at least dapat lihat peperangan tercetus di sini. mmg sini site best untuk berperang.. jom2!!

Fire in the hold!!! Take cover!! enter the Fox hole!!!!! go3!!!

Akmal Hayat said...

haha..
aku banyak mood..
abeh tu amin..
ang satu mood ja ka??
sungguh feelingless..
haha

Akmal Hayat said...

>> amin rox

ni bkn tmpt maen CS

heheh..nk maen, maen yg btol2 rr..

Atikah Nur Dzulkhefli said...

woi!hati kebon,koyak,jiwang?ape nih???huhuhuh..korang igt aku nyer blog ni tmpt CS kah???amin yang kebon dan akmal yg hati koyak ,jiwang..hahaha...korang nie,aku mintak nsht r..bukan hati kebon..newez,hati kebon tu ape???

to akmal>>>ko mmg emo pon!!!ngee(amin yg suh cakap,saye tak bersalah)

to amin>>>anda hati kebon berbunga kertas..hahaha..(akmal yg aja aku ckp cmni,aku tak bersalah)

jd batu api bes gak kan??

Atikah Nur Dzulkhefli said...

to zulaikha..mmg pon..ni lah penyakit yg melanda depa nih..hancur hrpn nk buat blog yg aman damai..pengganas seperti amin dan akmal hayat mmg nak kene dibasuh serta merta..

Atikah Nur Dzulkhefli said...

to syamil>>>kang takut aku terlebey mood mcm encik hati kbon n encik emo..ngee~~~

Amin Rukaini Mustafa said...

Incoming!!!!!
Wheeee.....
Boooom!!!!!

Covering fire!!! Fire at will!! tututututut.....


Hahaha, atik, blog nih kena tukar, kena jadi site berperang! backround dia pun mcm bekas tembakan peluru sesat jer.. haha (jgn marah)

haha, kebun bunga kertas???/ pe mau, kerbun bunga kasturi ar, semrbak harum... hmm...

Amin Rukaini Mustafa said...

Weyh akmal!! Jom CS betoi Jom!! aku tertunggu cabran ang.. tgk sapa yg menang!!

Atikah Nur Dzulkhefli said...

amin..sama2lah kite mencipta keadaan yg aman dan damai di sini..xpayah lah nak berperang ngn akmal..(ape kes perang ngn akmal..haHAHA..jatuh standard r..hahaha)wei, nak men gak CS..ngee~~~

Post a Comment